MAKRO PODPORÍ OBCHODNÝCH PARTNEROV VÄČŠÍM REKLAMNÝM PRIESTOROM

Začiatkom júla prebehla v sieti predajní MAKRO inštalácia nových Digital Signage obrazoviek. Pôvodné 40“ obrazovky boli nahradené kvalitnými 55“. Obchodní partneri teraz majú k dispozícii až 75 obrazoviek, čo predstavuje viac ako 55 m² reklamnej plochy vo všetkých predajniach MAKRO v Českej republike. Ide o celkovo 13 predajní v 11 mestách: Praha, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Plzeň, České Budejovice, Karlovy Vary, Brno, Olomouct, Zlín, Ostrava.

Výbornú príležitosť osloviť na obrazovkách tisícky zákazníkov reklamným spotom priamo v mieste predaja viac ako 262x denne majú aj slovenskí obchodní partneri. Pre nich sú k dispozícii obrazovky v sieti predajní METRO na Slovensku v mestách: Bratislava 2x, Košice, Nitra, Zvolen, Žilina.

Reklama na mieste predaja sa ukázala ako najúčinnejšia. Je to jediný druh reklamy, ktorý zákazníci považujú za užitočný, poskytuje informácie o produktoch, zľavách a pripravovaných eventoch.

Digitálnu reklamu na obrazovkách prevádzkuje spoločnosť STORE MEDIA.

 

Viac o možnosti využitia reklamných obrazoviek na www.storemedia.eu

Bez komentárov

UVEREJNIŤ KOMENTÁR

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.