ABSOLÚTNY VÍŤAZ MEDZI NOVINKAMI VO VOĽBE SPOTREBITEĽOV 2019 JE SOMAT GOLD

Voľba spotrebiteľov je program, ktorý monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky na slovenskom trhu rýchloobrátkového tovaru.

Vo štvrtok, 13. júna 2019 na slávnostnej ceremónií v novom priestore Design Factory v Bratislave odzneli mená výhercov najlepších noviniek.

Výrobcovia a distribútori do 8. ročníka programu prihlásili svoje inovácie z oblasti rýchloobrátkového tovaru, doplnkov stravy a OTC produktov (s výnimkou tabakových výrobkov), ktoré boli na slovenský trh uvedené v období od januára 2018 až do konca mája 2019.

O získanie titulu Najlepšia novinka 2019 v tomto roku prejavilo záujem vyše 89 nových a inovovaných výrobkov z takmer 77 spoločností. Tie sa uchádzali o priazeň spotrebiteľov v 20 potravinárskych a 8 nepotravinárskych kategóriách, ktorých rozpätie bolo tradične veľmi rôznorodé. Hodnotili sa atribúty ako napríklad chuť, obal, funkčnosť, kvalita, značka či iné. Okrem ocenených v rámci jednotlivých produktových kategórií si cenu odniesol aj Absolútny víťaz, teda výrobok, ktorý získal v prieskume najvyšší počet hlasov. Absolútnym víťazom sa stal SOMAT GOLD od spoločnosti HENKEL SLOVENSKO, ktorý získal certifikát od mediálneho partnera STORE MEDIA na reklamnú kampaň v hodnote až 7 500 € v In – store rádiu obchodného reťazca Tesco.

Bez komentárov

UVEREJNIŤ KOMENTÁR

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.