ZÁKAZNÍCI VYBERAJÚ VÔŇU V NÁKUPNOM CENTRE

Piatok 29.6. bol pre všetkých školákov dňom vysvedčenia a začiatku prázdnin.

V tento deň sa v bratislavskom nákupnom centre Bory Mall uskutočnila netradičná akcia, ktorá z dlhodobého hľadiska podporuje nákupný zážitok návštevníkov centra.

Už sme si zvykli, že nákupné centrá vítajú svojich návštevníkov svojou vôňou. S rýchlym rozmachom aróma marketingu, ktorý v posledných rokoch zasiahol aj Čechy a Slovensko, je nearomatizované nákupné centrum skôr výnimkou ako pravidlom.

Bory Mall svoju vôňu často hrdo komunikujú na svojom webe i Facebooku. Z ich komunikácie vidno, akú dôležitosť tomuto aspektu svojho imidžu dávajú. Preto je možno logické, že sa ako prvé nákupné centrum rozhodli ponúknuť svojim návštevníkom možnosť voľby ich letnej vône. Leto je pre nákupné centrá tak trochu iným obdobím a to je určite priestor na otestovanie nových vecí.

V spolupráci so spoločnosťou Store Media, ktorá s Bory Mall dlhodobo spolupracuje pri vytváraní atmosféry v nákupnom centre, pripravili na piatok stánok s ponukou 5 vôní, z ktorých si návštevníci mohli vybrať tú, ktorá ich bude celé leto sprevádzať počas nákupov v Bory Mall.

Návštevníci vybrali vôňu Fruit seduction, ktorého dodávateľom je najväčší poskytovateľ služieb aróma marketingu na svete, americká spoločnosť Scent Air.

Bez komentárov

UVEREJNIŤ KOMENTÁR

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.