04 sep ZMYSLOVÝ MARKETING PRE BANKY
Služby zmyslového marketingu majú pre banky špecifický význam. Väčšina bánk sa snaží pôsobiť dôveryhodne, luxusne a bezpečne. K vytvoreniu želanej atmosféry prispieva vo veľkej miere zmyslový marketing – vôňa, hudba a obrazovky.
Všetci poznáme tabuľky s nápisom „dodržujte diskrétnu zónu“. K udržaniu pokojnej a diskrétnej atmosféry prispieva práve hudba. Nikto z nás nechce aby celá banka počula o našich úveroch, splátkach, ani o tom, že práve vyberáme z banky väčšiu sumu peňazí. Hudobná kulisa spríjemňuje prostredie, pri počúvaní hudby máme pocit, že čakáme kratšie a vhodne zvolený playlist dokáže zákazníkov spomaliť v uponáhľanom svete.
Obrazovky na mieste predaja / digital signage sa v bankách využíva v prvom rade na informačné účely. Banky propagujú svoje nové služby, zobrazujú poradie zákazníkov a využívajú digital signage aj ako interný informačný systém pre zamestnancov.
Zmyslový marketing predstavuje v bankách ďalší level. Mení rutinnú návštevu banky na príjemný zážitok, pri ktorom sa zákazníci cítia dobre a prestávajú návštevu banky vnímať ako nepríjemnú povinnosť.
Bez komentárov