28 júla IN-STORE RÁDIO
Hudba sa ako marketingový nástroj používa už veľmi dlho. Všetci vieme ako veľmi hudba ovplyvňuje našu náladu a emócie. Počas nášho bežného dňa nás neustále ovplyvňuje množstvo zvukov, reklám, jinglov a hluku. Ráno vstávame na zvuk budíka, oči nám otvorí príjemné vrčanie kávovaru a v aute nás už víta naše obľúbené rádio. Po príchode do práce si sadáme za počítač, kde nás vítajú staré známe tóny Microsoftu. Ak chceme v marketingu využiť hudbu vo svoj prospech, musíme vedieť kto sú naši zákazníci a čo im našou hudbou chceme povedať.
Opačný postup sa využíva v klasických reštauráciách, kde sa majitelia snažia udržať svojich zákazníkov čo najdlhšie. Výsledky štúdií ukázali, že je vhodné aby bol rytmus hudby pomalší, ako tlkot ľudského srdca. Zákazníci si pri počúvaní hudby neobjednali viac jedla, ale strávili v reštaurácii viac času a vypili viac alkoholu, aj nealkoholických nápojov. Zvýšila sa aj tendencia zákazníkov objednať si dezert.
Bez komentárov