05 júla PROFESIONÁLNE AROMATIZOVANIE HOTELOV
Aróma pôsobí na zmysly podvedome a efektívne pracuje s ľudskými emóciami. Na základe vôní si vytvárame trvalé spomienky, ktoré sa nám pri kontakte so známou vôňou vracajú a na chvíľu sa vieme nostalgicky vrátiť v čase. Retail, reštaurácie a hotely už objavili čaro brandingu a svoju značku posilňujú charakteristickou vôňou.
Siete hotelov dbajú na to, aby vo všetkých hoteloch bola rovnaká vôňa, zákazník sa má v hoteli cítiť ako doma, vždy bezpečne a komfortne. Tento komfort zabezpečuje práve známa aróma, ktorá je rovnaká v New Yorku, v Tokiu aj v Londýne. Ľudský mozog si dokáže zapamätať až 10 000 vôní a ukladá si ich do dlhodobej pamäte.
V spoločnosti Store Media sa venujeme vytváraniu dokonalej atmosféry v hoteloch, vždy podľa požiadaviek klienta. Vôňa dokáže vyvolať všetky druhy emócií. Skúste sa v spomienkach vrátiť v čase a predstavte si Váš obľúbený koláč z detstva. Teraz si predstavte, že vchádzate do hotelovej reštaurácie na raňajky a miestnosť je aromatizovaná práve touto vôňou. Určite si k tomuto miestu vytvoríte pozitívny vzťah a radi prídete ešte raz.
Dôležitou časťou aroma marketingu pre hotely je recepcia. Všetci vieme aký dôležitý je prvý dojem a vytvoriť príjemný „welcome effect“ je prvý krok k úspešnému aroma marketingu. Široké spektrum vôní umožňuje vytvorenie želanej atmosféry vo všetkých častiach hotela. Do reštaurácií sa štandardne pridáva vôňa kávy, vanilky, alebo bazalky, na recepciu sa vyberá vôňa, ktorá vytvára branding a zákazníci podľa nej vedia hotel identifikovať. Pre wellness sa používajú príjemné, svieže vôňe vhodné na relax.
O aróma marketingu sme sa porozprávali s Jaroslavom Ratajom, riaditeľom komplexu Allegria – Hotel, golfový rezort a wellness v Rakúsku.
„Po dlhoročných skúsenostiach v hotelierstve viem, ako môže práve príjemná aróma prispievať k celkovému „well-being“ hostí a umocniť tým zážitok z ich pobytu o to viac. Práve preto považujem aroma marketing za veľmi účinný a zároveň nenásilný marketingový ťah, ktorý dotvára proces brandingu v našom rezorte.“
Na aromatizovanie využíva Store Media rôzne druhy prístrojov, aby bolo možné vyvoňať akýkoľvek priestor a zvýšiť tak spokojnosť zákazníkov, ako aj posilniť ich vzťah k hotelu.
Bez komentárov