05 sep AJ NÁVŠTEVA ZUBÁRA MÔŽE BYŤ PRÍJEMNÝM ZÁŽITKOM
Pokiaľ ide o návštevu zubára, až 75 % pacientov trpí určitým stupňom úzkosti. Dobrá správa je, že sa to dá zmeniť. Správne zvoleným zmyslovým marketingom dokážu zubné ambulancie zmierniť obavy pacientov a vytvoriť prostredie, vďaka ktorému sa budú cítiť príjemne.
Využitie sily zmyslov v zubnej ambulancii
Sila vône, správne zvolená zvuková kulisa a vizuálne podnety vytvoria nezabudnuteľnú atmosféru, vďaka ktorej sa pacienti budú radi vracať. V hlavnej úlohe sú zmysly, ktoré „nastavíme“ do želaného stavu a vytvoríme miesto pozitívneho zážitku. Takým môže byť aj priestor zubnej ambulancie.
Kto by sa necítil dobre v aromatizovanej miestnosti s podmanivým hudobným podmazom alebo pri sledovaní pútavého obsahu na televíznej obrazovke počas čakania na vyšetrenie? Priestor reklamnej obrazovky sa dá využiť na vzdelávanie zákazníkov, ako marketingový nástroj na prezentáciu rôznych dentálnych produktov alebo ponuky služieb samotnej ambulancie.
Prostredie, ktoré vytvára verných zákazníkov
K tomu, aby sa pacienti cítili bezpečne, pohodlne a v pohode, je dôležitá súhra podnetov. Cielená atmosféra vytvára verných zákazníkov, čo zlepšuje dojem zo stomatologickej praxe a v konečnom výsledku zlepšuje jej profit.
Vôňa je jedným z najúčinnejších spôsobov ako prepojiť pacienta s vnímaním ambulancie. Stomatologické ordinácie po celom svete využívajú silu zmyslového marketingu vo vstupných priestoroch, na recepcii i v čakárni. Odstránením klinického zápachu, príjemnou hudbou a pozitívnymi vizuálnymi vnemami zlepšujú celkový dojem z praxe a vytvárajú skvelý zážitok pre pacienta.
Spokojný pacient bude o zubnej ambulancii šíriť pozitívne správy. Urobte pre jej fungovanie maximum a vytvorte pozitívnu atmosféru.
Výhody zmyslového marketingu pre zubné ambulancie:
- príjemné a bezpečné prostredie
- zmiernenie negatívnych pocitov (strachu, úzkosti)
- eliminácia nežiaducich pachov
- vzdelávanie pacientov v rámci čakania na úkon
- predstavenie ponuky svojich služieb
- príjmy z poskytnutého reklamného priestoru pre externých inzerentov
Prečo spolupracovať STORE MEDIA:
- dlhá tradícia – na trhu pôsobíme od roku 2002
- množstvo spokojných klientov – nájdete nás na viac ako 4500 prevádzkach
- spolupracujeme so svetovými technologickými lídrami – americkou spoločnosťou Scent Air a francúzskou spoločnosťou TELELOGOS
- tím profesionálov, ktorý klientovi poradí najvhodnejšie riešenie podľa jeho individuálnych potrieb
- máme pre vás k dispozícii na výber z viac ako 2000 vôní, ktoré sú zdravotne neškodné, nevyvolávajú alergické reakcie a majú medzinárodný certifikát IFRA
- dodávame rôzne technické zariadenia – navrhneme a naištalujeme správny typ zariadenia pre konkrétnu prevádzku
- umožňujeme vyskúšať si službu v testovacej kampani
Ak vás táto téma zaujala, dohodnite si bezplatnú konzultáciu a poskytnite pacientom pocit pohodlia a pokoja!
Bez komentárov